PERHATIAN !!

Blog ini sedang menjalani kerja2 pengubahsuaian ...
kesulitan amat dikesali

Followers

Wednesday 18 May 2011

Rindu yg teramat ..


aahhh... minggu ni ak bosan gila ...
si dia sedang menghadapi peperiksaan sedangkn aku x tentu arah ...
aku rindu sagat kt dia ...
aku terigat masa gayut pagi2 buta ... aku rindu pada suaramu ...
aaahhh.... peritnya hati ini menahan perit seksa rindu ...
aku x mau ganggu dia .. kang x dpt jawab plak ... tp aku igin tahau keadaan dia sekarang ..
sihatkah ? dh makankah ? aaahhhh...
sayang .. aku di sini sentiasa berdoa agar kamu dapat menjawab degan elok ...
toksah dok angaw sangat ...

Sayang ..

CahayaMu telah menerangi kegelapan pikiranKu
KasihMu bersemayam di dalam hatiKu
sinar mataMu adalah cahaya jiwaKu
KekuasaanMu berada di balik setiap tindakanKu

KedamaianMu adalah ketenangan diriKu
KehendakMu menuntun Aku

suara hatimu terdengar jelas lewat setiap kata yang Kuucapkan

WajahMu terlihat jelas lewat wajahKu

Dibalik badan ini, yang ada hanyalah jiwaMu
Hidup ini adalah napasMu
Oh, suara hatiKu diriKu adalah diriMu
Tak terwujud Kau ada dalam setiap jiwa



0 comments:

Post a Comment

Sembang-sembang

http://www.meebo.com/rooms

Ubah Bahasa