PERHATIAN !!

Blog ini sedang menjalani kerja2 pengubahsuaian ...
kesulitan amat dikesali

Followers

Monday 16 May 2011

Apa yg aku impikan ...



Dengan sedia maklum ahli2 bb&g harus membuat entry yg bertajuk "Apa yang Aku Impikan" ....
aku sebagai admin x patot la langgar perintah king segala admin tuh "wek"...
lama gak la x update meupdate neh rasa mcm mls pn ada ...
ak dpt tau pekara ni dh lma dh ... memg nk bwt dh ..
pas2 blog bwt hal lak .. ak pn dh putus asa la .. jangan kata putus siap golek2 lg ...

ahhhh....... apa yg ak mengarut neh ...

buat penat korg ja baca intro tuh ...
apa impian aku ek ... nk buat karagan malas lak ...
eerrr... bwt list x pe kot noh ....

1: ak nk bawak ibu ng ayah aku untuk menunaikan umrah dan haji "bila aku kerja nanti"
2:ak nak jadi usahawan yg berjaya ...
3: nk jadi anak yg soleh taat kpada ibu n ayah ...
4: Sebelom aku nk kawin aku nk ada rumah sebijik + keta sebijik yg penting ada super bike 1 ...
5: ak nk beli aset kedai tempat ak keja dulu .. hahaha ^_^
6.aku nk beli kereta hammer yg pnjang punya ... boleh bwk 1fmly ak jalan2 ...
7:kalau boleh aku nk kawin degan pompuan cina .. "amoi gitu" kalau cute mcm amoi pn x pa ..
8:aku nk beli fb daripada Mark Zuckerberg hahaha ...
9: ak nk jadi raja ...
10: ak nk orang takut n respek kt ak ... hahaha

haha ... 5ke bawah ak merapu ja sbb nk bg banyak ... hehehe
masa bwt ni tgh makan otak2 ...
salam ...

5 comments:

azwashamsuddin said...

list no 1 tu bgus..nawaitu tu penting haha

Unknown said...

hahaha.,...bengong betul..tergelak siot..hahaha..terbaik!!!

nls~ said...

bhahhaa untong btoi calon bini ang

amlyn chuuky said...

wah... ko pnyer memang x tahan la adam..

nak2 agy y no 7 and 8... perh... bikin panas jerk..

hahahahahahahaa..

Adam Shahir said...

hahaha...

Post a Comment

Sembang-sembang

http://www.meebo.com/rooms

Ubah Bahasa